no powiem Ci że stołki z leona ładnie trzymią :P Jeśli byłbyś zainteresowany kupnem takowych to mogę podpytać
Migająca kontrolka oleju
Zwiń
X
-
Migająca kontrolka oleju
Witam,
Mam takie pytanie.
Wczoraj zakopałem się na nie odśnieżonej drodze po wbiciu sie w nią ok 60-70m.
Musiałem wycofać tyłem, co nie obyło się bez kilkunastu minut jazdy na dość wysokich obrotach. Pod koniec jak już się wykopałem z tej drogi, piknęło 3 razy i zaczęła migać kontrolka oleju. Po wystudzeniu silnika, i ponownym odpaleniu kontrolka migała nadal i na dokładkę silnik pracował jakoś dziwnie (jakby coś tarło).
Po odstawieniu do mechanika, wstępna diagnoza to brak ciśnienia i być może wymiana panewek. Auto postało kilkanaście godzin i po ponownym odpaleniu kontrolka przestała migać. I jest lekki klops bo nie bardzo wiadomo co jest grane. Macie może jakieś sugestie?
-
-
mógł czujnik oleju ci sie popsuć... tylko teraz pytanie czy sie zawiesił czy jest do wymiany... miałęm tak w Golfi 4 3 piknięcia i mrugająca kontrolka oleju ale sie tym nie przejmowałem kontrolka zgasła po tygodniu pojeździłem rok i sprzedałem. Jeśli silnik pracuje ok i nie stuka to nie masz sie czym martwić. Nie zaszkodzi jak komputer podłączą i błędów poszukają ale nie musisz sie baćtego.Pamiętaj-Serwis to ostatecznosć...
Komentarz
-
-
Re: Migająca kontrolka oleju
Zamieszczone przez Lesio4allWitam,
Mam takie pytanie.
Wczoraj zakopałem się na nie odśnieżonej drodze po wbiciu sie w nią ok 60-70m.
Musiałem wycofać tyłem, co nie obyło się bez kilkunastu minut jazdy na dość wysokich obrotach. Pod koniec jak już się wykopałem z tej drogi, piknęło 3 razy i zaczęła migać kontrolka oleju. Po wystudzeniu silnika, i ponownym odpaleniu kontrolka migała nadal i na dokładkę silnik pracował jakoś dziwnie (jakby coś tarło).
Po odstawieniu do mechanika, wstępna diagnoza to brak ciśnienia i być może wymiana panewek. Auto postało kilkanaście godzin i po ponownym odpaleniu kontrolka przestała migać. I jest lekki klops bo nie bardzo wiadomo co jest grane. Macie może jakieś sugestie?
Teraz by uniknąć podobnych awarii zamontowałem metalową osłonę i mam cały spód auta osłoniętyILE WYJAZDÓW TYLE POWROTÓW
http://www.bunkry.pl/pl/index.html
a gdy pomogłem, to nie bądź wiśnia i naciśnij POMÓGŁ.
http://www.motostat.pl/user_images/16862/icon3.png
Była SKODA 1 jest PEUGEOT 207
Komentarz
-
-
Lampa od oleju
Witam,
Miałem dzisiaj tez pierwszy raz taki problem włączyła mi się na początku lampka plus był taki głośny sygnał potem zaczęła mrugać, zgasiłem silnik odpaliłem jeszcze raz, i było to samo dodatkowo w trakcie postoju obroty bardzo mi podskoczyły i wahały się między 1500 - 1800 obrotów na minutę, po przejechaniu 8 km zgasiłem silnik podjeżdżając do mechanika i powiedział ze to może być od zgęstniałego oleju. Czy to coś poważniejszego jest? Mam Octavię 1.6
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Lesio4allDzięki, sytuacja się wyjaśniła niestety na mają niekorzyść.
Okazało się, że nie trzyma ciśnienia jak się silnik rozgrzeje i wyrok: wymiana panewek + szlif wału. :evil:ILE WYJAZDÓW TYLE POWROTÓW
http://www.bunkry.pl/pl/index.html
a gdy pomogłem, to nie bądź wiśnia i naciśnij POMÓGŁ.
http://www.motostat.pl/user_images/16862/icon3.png
Była SKODA 1 jest PEUGEOT 207
Komentarz
-
-
Zerknij, czy przy pompie podciśnienia nie ma wycieków, możliwe, że przy ostrym gazowaniu zaczęła puszczać ciśnienie ze względu na swój przebieg itd. W O2 wygląda to tak: http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=42507
PozdrawiamJest: Kodiaq 2024 2.0 TSI 4x4 DSG Sportline, Nissan Patrol 2.8 1992 Long, Ford Mustang 4.6 V8 2010
Było: Audi S6 Avant Quattro 4.2 340KM 420Nm, Octavia 2 2.0 TDI BMM 230KM 490Nm, Ford Mustang 3.7 2012 350KM, Nissan Patrol 2.8 1995 Long, Opel Astra G 1.6
Komentarz
-
-
u mnie jest podobnbie tzn, od jakiegos czasu cieknie mi olej z pod gornego dekla, wymienilem uszczelke na nowa, wszystkie potrzebne uszczelniacze zostaly zastosowane do to uszczelki, lesz jak rano odpalam samochod i odjade z miejsca postoju, pod samochodem widac kilka kropel po ponownym wylewie, aso zdiagnozowalo uszczelke, co jest dla mnie kpina bo ja sami wymieniali jakis miesiac temu, kolejna sprawa, twoerdza ze to moze buc pompwtrusiwacz( czy to prawda i jakie koszty??) gdy sprawdzam poziom oleju jest ciagle full, nie ma zadnych problemów z odpalaniem itp... pomozcie co to moze byc?? :evil:
Komentarz
-
-
Podepnę się pod temat oleju chociaż problem mam nieco inny ale szkoda załadać nowego tematu:
Więc u mnie też zapaliła się kontrolka oleju więc zgasiłem auto i postanowiłem sprawdzić na bagnecie poziom oleju i przy wyciąganiu bagnetu wychodzi cały wraz z osłoną muszę ją złapać ręką i dopiero wychodzi sam bagnet czy tak powinno być jeśli nie to czy przez to mogą być błędnie zaznaczone ślady oleju na bagnecie?
Prosze o wyrozumiałość gdyż od niedawna mam Octavię ops:
Komentarz
-
-
OWRONE co do twojej dolegliwosci z wyciekiem przyjrzał bym sie dokładnie skad cieknie olej bo przyczyn moze byc pare uszczelka pod vacumpompa uszczelniacz na wałku rorzadu ,co do przybywania oleju mozesz miec uszkodzone uszczelnienie pompo wtrysku i ropa dostaje sie do oleju .
AMOK bagnet powinien wychodzic bez rurki przyczynom moze byc uszkodzony zaczep na dole rorki lub nie została poprawnie wcisnienta . tak moze byc to powodem złego wskazania poziomu oleju na bagneciediagnostyka vag 602-614-253
Komentarz
-
-
Z innej beczki ale temat dotyczy tego samego problemu. U mnie kontrolka oleju świeci się na czerwono już ponad rok i chciałbym się pozbyć sygnału który to powoduje. Czyli: żeby kontrola oleju została odcięta wraz z sygnałem dźwiękowym. Może ktoś wie gdzie przeciąć żeby przestało mnie to męczyć? Wiem: lepiej naprawić. Ale próbowałem wielu sposobów i każdy zawiódł dlatego pytam. Jak ma się zatrzeć to się zatrze. Może się mylę ale chyba nie wystarczy poprostu przeciąć kabla od czujnika ciśnienia oleju...
Komentarz
-
-
german81, jak odstawilem auto do mechanika to powiedzial mi ze wyciek jest z okolic 4 cylindra i podejzewa pompowtryskiwacz, ale auto zachowuje sie normalnie na vagu zadnych bledow, zastanawiam sie czy to rozkladac i robic czy jezdzic i poczekac jak calkowicie padnie i wtedy sie tym zajac... sam juz nie wiem...
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez AmokPodepnę się pod temat oleju chociaż problem mam nieco inny ale szkoda załadać nowego tematu:
Więc u mnie też zapaliła się kontrolka oleju więc zgasiłem auto i postanowiłem sprawdzić na bagnecie poziom oleju i przy wyciąganiu bagnetu wychodzi cały wraz z osłoną muszę ją złapać ręką i dopiero wychodzi sam bagnet czy tak powinno być jeśli nie to czy przez to mogą być błędnie zaznaczone ślady oleju na bagnecie?
Prosze o wyrozumiałość gdyż od niedawna mam Octavię ops:
Do samodzielnej wymiany
http://allegro.pl/listing.php/search...ription=1&sg=0ILE WYJAZDÓW TYLE POWROTÓW
http://www.bunkry.pl/pl/index.html
a gdy pomogłem, to nie bądź wiśnia i naciśnij POMÓGŁ.
http://www.motostat.pl/user_images/16862/icon3.png
Była SKODA 1 jest PEUGEOT 207
Komentarz
-
-
OWRONE jesli ten wyciek jest wokolicy 4 cylindra to bym obstawiał pompe tandem [vacym pompa i pompa paliwa sredniego cisnienia ]moze uszwlka pod nia albo sama pompa sie rozszczelniła lub oring na wiazce przewodów idacych do pompek .wedłuk mnie pomki nie maja nic wspólnego z wyciekiem bo sa pod pokrywa zaworów.
ADIWAW a jak próbowałes pozbyc sie tej lamki i brzeczyka ?niesprawnosc moze byc bardzo prosta uszkodzony czujnik cis.oleju .alarm i lampka sie włancza kiedy masz za wysokie cis.oleju lub za niskiediagnostyka vag 602-614-253
Komentarz
-
Komentarz